Friend's Day


Friend's Day is celebrated today in some countries. Not that I give to much importance to these days but it gave me one more reason to post about friendship and make a tribute to the special ones that have been with me. 

To have friends is a gift, is to have our life full fill of good feelings and a shoulder to cry over. Even the ones that were in our lives for a short time had an important role and significant meaning.

There is so much to talk about it but I prefer to save the words and put them into a huge hug. To all my friends, the old ones, the recent ones, a big thanks for believing in me, seeing me as I'm and staying in my life. You all have my love.

                                                                                       ___

O Dia do Amigo é hoje celebrado em alguns países. Não dou muita importância a estes dias mas veio dar-me mais uma razão para publicar acerca da amizade e prestar um tributo especial a todos aqueles que têm estado comigo.

Ter amigos é um presente, é ter a nossa vida preenchida de bons sentimentos e um ombro onde chorar. Mesmo aqueles que estiveram nas nossas vidas por pouco tempo tiveram um papel importante e um significado especial.

Haveria muito mais a dizer mas prefiro guardar as palavras e colocá-las num grande abraço. A todos os meus amigos, os mais antigos, os recentes, um muito obrigado por acreditarem em mim, verem-me tal como sou e por estarem na minha vida. Todos vocês têm o meu amor.

Comments